Hamburger on the school! :D

Hej!

Idag har vi vart i en park och lekt, lite gung-gung :) Sedan drog vi till Höjdens Gatukök och beställde två hamburger-Vi drog till skolgården och käka där, kommer vara rester på måndag C:
Sen gick vi till Hanna och snacka Harry Potter. Och efter det släpade vi oss vidare hem till Calla.

Hur som helst. Vilka är vi? Jo, det ska du nu få veta!
Hanna. :
Jag e en tjej på elva år, jag gillar att hänga med kompisar, converse, vara med min hund och sitta vid datan!
Jag har brunt hår och grön-blåa ögon ( inte sant, men det räcker) ^___^

Calla. :
Hej hej hej! Jag heter Calla och är elva år, precis som Hanna. Jag gillar Harry Potter, Tokio Hotel, melodifestivalen, shopping, converse, böcker, datorn, läsa och skitmycket mer ^^ Jag är blond, har bruna ögon ( Joo, det är sant! )  

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0