Lagish Matish.

Står i köket och lagar middagen! :D
Det ska bli tacos, och nu står jag och steker köttfärsen. Har fixat majs, gurka, ost och guekkamole (jag stavar det så. e__e). Pappa fixar med ett skåp, och mamma sitter i den sega tunnelbanan.
Det var längesedan jag faktiskt lagade middag till hela familjen, men det ska bli kul å göra det nu iaf! Jag är ju värsta kocken! *blink blink*

Nu måste jag fortsätta, seeeyaaaa.

P.S Har snott pappas högtalare och kör musik på typ högsta volym. Inga grannar har knackat på än så länge. ;] Älskar hög musik, blir så.. Glad? Har fått i mig fredags-mys känslan, så går runt och tänder ljus, plockar undan lite, dukar till middagen, lägger upp godis i skålar mm. Har verkligen längtat efter helgen! :D

Pussåhejj.
Calla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt!!! Vill oxå ha tacost!

2011-02-11 @ 20:16:48
URL: http://4street.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0