HEEEJ. C:

Tittar på fotboll och kollar på plattser till eclipse imorgon (:
Imorgon är ddet premiär och jag vill ju verkligen gå då, så jag är fullt laddad med att gå imorgon!
Saga är på Twilight Movie Night nu och jag ville ju verkligen gå. Jekla 15-årsgräns.

Idag s¨å vaknade jag upp hemma hos Hanna, efter att vi hade ett Pyjamasparty, vi hade det trevligt och såg på Twilight och New Moon, känner mig ju därför extra laddat till Eclipse. ♥

Jag och Hanna åkte och badade lite senare i sickla och det var vääldigt skönt i vattnet ;)

Innan vi hade pyjamasparty så var vi och badade lite snabt på nypan :'DDD


PUESS.


Mikis och jag (:


Renesmee ♥ - Hör inte till men endå 8)



Ettan ♥

 ♥ Snobben .VS. Hello Kitty ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0