Test =]

JAG ÄR:
Blyg: Ibland Owo
Smart: Nee. =\
Långsam: Ibleeand c8
Stressad: Om jag e stressad so, ja.
Tålmodig: Ja, typ =3
Djup: huh?
Öppen: Mm..
Ärlig: Ja =]
Positiv: Ofc!
Rolig: Doolig humor ;]
Ansvarsfull: Ja, tyyp.

JAG HAR
Svikit en kompis: Ja.
Förlorat en bästa vän: Ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Aa :D
Sovit med en killkompis: Klassresa..?
Sovit med en tjejkompis: Aa :D
Pussat en av samma kön: Ja :)
Slagit en kompis: Aa :P
En kompis som vet allt: Inte pricis allt. Just.
Berättat hemligheter: ofc :)

JAG HAR
Blivit sårad: ja.
Haft stadigt förhållande: nej :3
Krossat någons hjärta: Bara lite halvt..
Gett någon ditt hjärta: Owo
"Playat" någon: Nej?
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja ;]
Varit otrogen: Noepp. ;D
FAVORIT:
Låt just nu: Hilf mir fliegen & Gubben i ladan :3
Pryl: Datorn :D
Film: Harry Potter och de vises sten
Bok: So lange vi bada andas..
Plats: Hemma i rummet.
Frukt: Mandarin..
Dricka: coca cola
Ha på mej: Jeans, t-shirt.
JAG HAR
Opererat mig: Ne.
Cyklat omkull: Jaao
Sjungit i duschen: ALLTID
Hoppat bungyjump: Nej :3
Fobi för något: .. insekter!!
Sett någon dö: Nej.. elr på tv :)
Varit på begravning: I fredags senast.
Sagt att jag hatar någon: aa.

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Skriva eller tala: Tala :3
Öl eller cider: Venne.
Nagelbitare: nej :)
Mobil eller ipod: Mobil :3
Snygg eller charmig: Idk xD
Lösgodis eller choklad: choklad. ;D
Frukt eller grönsaker: frukt :p
Film eller serie: film :)
Festa eller softa: softa ofc :3
Sommar eller vinter: vinter :b
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus :)
Kärlek eller vänskap: vänskap ;P

ÖVRIGA FRÅGOR :
Kan du göra en hemmagjord cigg: nää
Sajter du är medlem i: typ, allt? x)
Gillar & använder du keps, isåfall vilken: nej, :3
Fritidsintressen?: massor.
Favorit fotbolls lag: typ,hammarby.
Saknar du någon just nu: Noepp.
Känner du någon som tar droger? - eller tagit - vem?: Nää.
Vem pratade du senast med: Hanna. ;3
Orkar du med en fråga till: Ja, typ
Synd för här slutar testet: Va?



Mitt tangent bord er helt cp. ;c

Kommentarer
Postat av: anoym

Snälla se inte en Svart syn på livet :( jag lovar det är inte bra!!

2010-11-04 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0