Hemma!

Hejsan hoppsan!
Sanningen är ju den.. Jag var ju faktiskt på canarieöarna! :) >Playa del Coura< som jag tror det stavas som :P
Jag har haft det skiiiit härligt där, men det är skönt att vara hemma.
Jag blev faktiskt magsjuk när jag var där, men det ick över ganska snabbt. ( Jag har inte fått matlusten tillbax helt, men så det räcker)

Vi höörs! :DDDDDD

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:

Du går dit med: Erik
Du är där med: Mormor
Du dansar med: Yasin
Du kramas med: Caroline
Du hånglar med: Pappa
Du går hem me: Klara
Du somnar med: Saga
Du vaknar med: Anna-Maj

Så blev det idag :) Ni vet hur det går till, mobil-kontaktlistan, rulla ner, släpp, och skriv :P För några dagar sedan blev det för mig : 
-
Du går dit med
: Beata
Du är där med: Sabina
Du dansar med: Saga
Du kramas med: Klara
Du hånglar med: William
Du går hem me: Angelica
Du somnar med: Pappa
Du vaknar med: Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0