Sååja! :)

Hejsan på dig (: Jag sitter här och har allmänt trååkigt, det kurrar i magen och luktar gott från köket.. ^^
Ja, som Hanna skrev så var vi och badade i måndags, jag, Hanna och Angelica, det var asakul, skönt och kallt 8'D
Vi byggde sandslott, bada, åt bullar och drack saft.. Och självklart tog bilder! :)
Vi promenerade ner till Sickla, det finns ju en liten strand med bryggor, som mankan vara på.. ^^

Idag så var jag i Björkhagen, skolan där jag ska börja, ( Hanna oxåh :'DDD) så vi fick gå på en guide tur och ställa frågor och såå^^ Självklart får juvi klassrummen högst upp.. Och som hade hoppats på klassrum långt ner, det är ju bara att börja hoppas med klassrum på första våningen i gymnaset, haha. (: Nej men, i FA, så hade vi klassrummen längst ner, men i ettan,tvåan och trean hade vi klassrummen högst upp(HÖÖÖGST), och i fyran och femman såfick vi ju höst upp, men inte det högsta på hela skolan, men det högsta av den delen. D: Och nu så får vi ju det igen, fjärdevåningen tror jag.. o________o

Sedan gick jag och Ida hem till mig, åt glass och satt i hammocken litegranna ja ;) Sen gjorde vi typ grejss som jag inte pallar skriva, eftersom att jag har skrivit tillräckligt för idag,  tycker jag.. 83.

PUSSHEJJLEVERPASTEJJ




Angelica, Hanna, Jag :)


Det här mönstret är det på min hammock" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0